tirsdag den 10. januar 2012

Træt, træt, træt.


Ja - det er vist hvad jeg er. Jeg er startet i skole igen og jeg er fuldstændig drænet for energi. For dem der følger med på bloggen og ikke helt hvad jeg laver, så læser jeg til finansøkonom på Niels Brock inde på Frederiksberg i KBH. Jeg startede med at læse til sygeplejerske og gjorde det i lidt over to år, før jeg stoppede og skiftede. Ja, man kan ikke ligefrem sige at de to studier har noget med hinanden at gøre, men jeg er SÅ glad for at jeg skiftede. Jeg elsker mit nye studie, og ærger mig lidt over jeg ikke lyttede til mig selv noget før. Men sådan er det jo.

Jeg er i gang med at hækle. Jeg fik sådan et flip en aften hvor jeg besluttede mig for at lære at hækle. Jeg er færdig med ET dyr! Jeg har tænkt mig at lave fire forskellige dyr som skal bruges til en uro. :) Skal i se den der er færdig?


Hurra! Ej, det er fordi jeg er i gang med at hækle et tæppe ved siden af. Faktisk det her;

Jeg har hæklet 6 firkanter .. så der er 14 tilbage! Haha. Mon jeg når at blive færdig inden bassen bliver født?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar